O firmie

Profil działalności

PPHU SOLO to firma, która założona została w roku 1998. Początkowo była to działalność jednoosobowa - powstała w oparciu o duże doświadczenie w zakresie handlu stolarką okienno-drzwiową oraz tradycje z sektora usług remontowo-budowlanych.

Lata działalności i szybki rozwój pozwoliły firmie przekształcić się w Grupę Solo, która zajmuje się produkcją oraz dystrybucją nowoczesnych okien i drzwi. Są to konstrukcje tworzone w oparciu o sprawdzone systemy Salamander i Aliplast.

Obecnie Grupa Solo jest wiodącym producentem ekskluzywnych okien PCV z terenu Polski południowo-wschodniej. Solo to także dystrybucja towarów i materiałów z branży stolarki budowlanej. Produkty oferowane przez firmę spełniają nawet najbardziej wygórowane oczekiwania, są bowiem tworzone w oparciu o wieloletnie doświadczenie w obsłudze klientów, a tym samym poznanie ich różnych potrzeb i oczekiwań względem rozwiązań okiennych. Okna Solo to doskonała jakość i perfekcyjne wykonanie.

W ostatnich latach działalności Grupa Solo otrzymała wiele nagród i wyróżnień, co jest potwierdzeniem, że oferta firmy spełnia wysokie standardy, a obsługa klienta prowadzona jest profesjonalnie i kompleksowo.

Bycie liderem w dystrybucji materiałów budowlanych jest dla firmy niewątpliwym wyzwaniem, to także konieczność ciągłej rywalizacji i udoskonalania oferty. Jednak to co wyróżnia Grupę Solo pośród konkurencji, to przede wszystkim bardzo profesjonalne i zarazem elastyczne podejście do klientów oraz partnerów handlowych. Dzięki temu z powodzeniem ofertę dopasować można do potrzeb użytkowników i zmieniającego się otoczenia. Rynek dystrybucji materiałów budowlanych również stale się rozwija. Grupa Solo umiejętnie wpisuje się w te przemiany, co zapewnia jej stały wzrost udziału w rynku, nawet w bardzo ciężkim okresie braku koniunktury. Partnerzy biznesowi i kontrahenci mogą tutaj liczyć na skuteczną pomoc w zakresie wdrażania procedur, które ułatwiają proces obsługi klientów oraz profesjonalne wsparcie informatyczne w tym zakresie.

Solo to inwestycja w pracowników – poszerzanie wiedzy i rozwój intelektualny personelu przekłada się bowiem na sprawne funkcjonowanie firmy oraz obsługę klienta na najwyższym poziomie.

Grupa Solo posiada kilka salonów sprzedaży na terenie Polski. Każda placówka to zawsze doskonała obsługa klienta – profesjonalne doradztwo i fachowa pomoc doświadczonych handlowców. Eleganckie i kompleksowo wyposażone ekspozycje dają klientom możliwość bezpośredniego kontaktu z najnowszymi trendami oraz rozwiązaniami, które obowiązują w danym sezonie. Ścisła współpraca ze specjalistami branży technik montażowych to gwarancja, że każda usługa montażu przeprowadzona zostanie fachowo. Solo zapewnia klientom także serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

Grupa Solo to przedsięwzięcie ludzi z pasją, których łączy wspólne osiąganie celów biznesowych i handlowych. Solo to najwyższej jakości asortyment, współpraca z najlepszymi specjalistami z branży oraz kompleksowa obsługa klienta.

 

LIDER ROKU 2014